суббота, 4 апреля 2015 г.

Язиків у нас багато, МОВА - одна! Переходьте на українську!!! Мотиваційний ролик.


Лінгвоци́д української мови (мововбивство) — свідоме, цілеспрямоване нищення нашої рідної мови як головної ознаки нашої нації.
Лінгвоцид є передумовою масової денаціоналізації та манкуртизації: без нього неможлива втрата народом історичної пам'яті, етнічного імунітету, національної самототожності, а без цього, своєю чергою, не може відбутись асиміляція — поглинання одного народу іншим.
 Ось чому поневолювачі ніколи не забували про необхідність нищення нашої мови.


Текст пісні
Am F
Завтра прийде до кімнати Am F
Твоїх друзів небагато, Am Dm E E7
Вип'єте холодного вина.

Хтось принесе білі айстри,
Скаже хтось — життя прекрасне,
Так, життя прекрасне, а вона...

Приспів:
C G Dm Am
А вона, а вона сидітиме сумна, C G Dm Am
Буде пити — не п'яніти від дешевого вина. Am E E7 Am
Я співатиму для неї, аж бринітиме кришталь, Am E E7 Am
Та хіба зуміє голос подолати цю печаль.

Так вже в світі повелося —
Я люблю її волосся,
Я люблю її тонкі уста.

Та невдовзі прийде осінь,
Ми усі розбіжимося
По русифікованих містах.

Приспів:
Лиш вона, лиш вона сидітиме сумна,
Буде пити — не п'яніти від дешевого вина.
Моя дівчинко печальна, моя доле золота,
Я продовжую кричати... ніч безмежна і пуста.

Текст пісні: Кость Москалець
Викон.: Плач Єремії